Frågor!

Scarf eller Turban: Inget! Trött på scarfar och turban..?
Hög klack eller Ballerina: Använder nästan alltid flats men jag gillar höga klackar mer.
H&M eller Zara: Svårt! Gillar H&M för deras billiga och enkla kläder, medan Zara har en med "dressad" Stil.. Det får bli Zara! 
Kroppsnära eller A-linjeformat: Passar bäst på mig som är kort och ganska kurvig!
Stuprör eller Vida jeans: Stuprör ser oftast snyggast ut..
Pyton eller Leopard: Pyton pyton pyton! Tycker att Leopard är grymt uttjatat...
Modeblogg eller Modemagasin: Gillar ju självklart modebloggar men ingen blogg är bättre än en färsk Elle. INGEN!
Baddräkt eller Bikini: Bikini!
Desperate Housewife eller Sex and the City: Tuff 1. Men satc är och förblir en favorit!
Svart eller Vitt: ?  Har ingen aning eftersom båda är bra basfärger..
Uppsatt eller Utsläppt: Nu när jag sparar ut håret så har jag hellre uppsatt..
Guldmetallic eller Silvermetallic: Tycker Guldmetallic ser lite "tacky" ut.. 
Lack eller Läder: Såklart!
Modette eller Elle: Elle, nu och föralltid!
Leggings eller Barbent: Barbent är alltid snyggast, även om leggings kan piffa upp en outfit ganska enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0