Höstens In And Out

inn


Inne

- Rutor! Gäller på nästan ALLT i höst, men framförallt så är det den rutiga skjortan som gäller. Matchas enkelt med ett par slitna jeans och ballerinas nu innan hösten.

- Färg! Färgglada väskor är någonting vi kommer att se mer utav i höst tror jag, bland annat Marc Jacobs, Miu miu har gjort några färgglada varianter. Varför måste höstväskor vara gråa, bruna för?

-Chinos! Funkar även i höst / vinter. I höst kommer jag att matcha mina chinos med lack ankleboots och någon söt top. Enkelt sådär.

-Spets! Vem har missat att spets slår stort i höst? Vi kan finna det på kjolar, klänningar, väskor och skor! Så passa på att investera!

Ute

-Skola.. Ja snart börjar skolan för oss alla, Jag börjar imorgon och ser inte riktigt fram emot det - men det är bara att hålla ut!

-Sommarbrännan... (som försvinner!) Själv kommer jag köra lite bus ikväll för att se iallafall lite fräsch ut..




Färgglada väskor ifrån Mulberry, Marc Jacobs och chloé. Någonting mer som gäller på väskfronten i höst är också krokodilskinn och lack! yummie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0