"frågor"

Snott någons mobiltelefon: nej
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: ja, tyvärr..
Hånglat med fler än 50 personer: Inte riktigt så många skulle jag tro!
Gjort nåt riktigt dumt: såklart..
Gjort nåt du verkligen ångrar: ja
Blivit full på ett släktkalas: nej!
Varit full i skolan: nej!
Blivit portad från en krog: nope
Varit gravid: nej
Åkt ambulans: Japp! När jag bröt benet när jag var mindre
Gjort nåt olagligt: ja
Fått din mamma att gråta: inte vad jag kan minnas
Skämts över dina föräldrar: ja
Skämts över din bästa kompis: Flera gånger faktiskt..
Ätit från en papperskorg: nej

Senaste personer som..

Sov i din säng:
Min pojkvän
Såg dig gråta: Måste vara pojkvännen också
Fick dig att gråta: Ingen aning
Du gick på bio med: Mamma!
Du gick på stan med: Älsklingen
Skickade ett e-mail till dig: Koodos.com

Extra stuff..

Vem är din bästa vän:
Har flera!
Vart vill du gifta dig: inte i kyrkan iaf
Vem hatar du verkligen: Ingen, finns folk man inte gillar men det är absolut inte samma sak!
Varit kär: oh ja!
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: Nope
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja! Älskar när det är liv och rörelse
Är du ett hälsofreak: hahaha nej nej..

Favorit...

Rum i huset:
mitt rum
Typ av musik: All slags house förutom minimal, samt någon enstaka pop,rock låt också..
Månad: Maj, juni, juli, aug!

Vad tycker du om..

Knarka: knark är bajs
Fulaste kändisen: Spencer Pratt, USCH!!

Har jag..

Digitalkamera: 
ja
Telefon på rummet:  nope..



                                         

 
Fulaste kändisen enligt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0