Ett påstående

Fick ett påstående häromdagen, eller vi kan kalla det så iallafall. Grejen är att hon ansåg att detta nite var en annorlunda modeblogg. Vi kan ju börja med att jag inte skriver om så "hypade" Saker som "H&M trend klänningen (som för övrigt är psyco och gräslig)" , Annat i modet jag ej gillar - de flesta har på sig vad som helst - bara det är inne! Tycker det är sjukt tråkigt faktiskt. Själv försöker jag hitta min egen stil i denna "modedjungel" och ibland är jag bara så mätt på mode att jag inte ens behöver skriva om det! 
Och kanske är det svårt att förmedla min stil om jag inte lägger ut bilder på mig själv, s.k "dagens outfit" Och liknande. Det kommer med tiden!
  En sak som kan uppmärksammas är ju att jag knappt haft bloggen i en månad? Och därför inte arbetat så mycket med den och kämpat för att folk ska förstå. Men det skall det bli ändring på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0