Inne/Ute lista.

Min första Inne/ute lista. Vad mer kan man säga.. Enjoy!
INNE
 

  • Orange Nagellack, Trendig färg + Superfint till brännan. (för er som inte kanske är sådär tok-galna i Orange så finns även det på H&M's sortiment nagellack för endast 29.90   
  • Barbent! Jag frågar mig själv hela tiden, varför tvingar alla kvinnor på sig tjocka och äckliga strumpbyxor när det faktiskt är jättevarmt ute? Usch och fy! Raka benen och låt dom vistas i solen.

UTE

  • Platinablont hår - Trött, slitet och för mycket bimbo över det hela.. Har dessutom vart på utelistan ett BRA tag...
  • Bränna - Då menar jag absolut inte den där gyllenbruna snygga brännan, utan menar den där som lyser som en stoppskylt i rött. Usch. Dessutom så flagnar man något så otroligt mycket!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0