Number One

Detta är då inlägg nummer 1. Tänkte skriva lite i all allmänhet om man säger så.
 Jag tänker inte utge min riktiga identitet på ett bra tag iallafall men inom snar framtid så kommer det också. Jag läser självklart alla "stora" Bloggar så som Rightnow , Blondinbella , Shecity. Det är mina favoriter för tillfället, tyck vad ni vill det skadar ej. Är även helt besatt av Anna hibbs blogg. = Underbar läsning, Men nog om det.
 
Som ni kanske redan har förstått så kommer jag att skriva om mode i denna blogg, för både kvinnor och män (kommer väl bli lite mer inriktat på kvinnor eftersom man själv är det..)  Och jag kommer självklart endast skriva om det som jag gillar respektive.. vad ska man säga .. i en lite mildare betoning inte gillar.  
  

 Och för det sista så vill jag bara tillägga att detta inte kommer bli som de andra urtrista s.k. bloggarna som knappt skriver någonting och när de väl gör det så är det inget vidare. Här kommer det bli ofta och bra!

 xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0