Shopping-lista



shopping-lista, Har tänkt att om jag inte skriver en lista så kommer jag bara köpa en massa onödigt (know myself to well) Så här kommer min lilla lista!

Linnen Är någonting man inte kan få för mycket utav! Hellre några för mycket än några för litet. Som jag t.e.x. Måste ha ett i varje färg som man passar i , minst!
Jeans Måste ha ett par nya jeans. Det ska jag kolla på nu på rean. Helst ett par Acne, men t.e.x Zara och cheap mondays jeans funkar fint fint.
Väska Är nästan ett måste. Har inte köpt en ny väska på... hur länge? Vill ha en stor som man får plats med mycket i! Helst något bra märke som gucci, Louis vuitton eller chloé. Om man har råd - det är en annan femma.
Smink Behöver Ny mascara och nytt solpuder. Någon dag så ska jag ta mig en tripp till Make up store - har ju endå presentkort där!
Hörlurar Har inte haft ett par hörlurar till mp3n på jättelänge! Så skall spana på mina små älsklingar , Wesc bongo i rosa. Ganska dyra men hoppas ljudet är bra! Lär behövas till all grov house jag kommer att spela..

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack :) Varför känns det som typ jag skrivit din lista?! Haha, behöver och vill också ha allt det där :D

2008-06-22 @ 22:08:34
URL: http://honungsvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0